Vitamin bullcrap....shit....

Den nya trenden bland tjejer i min ålder har jag insett är att dricka dessa välkända drycker;

Och jag tycker att det är BULLSHIT.

Tjejer som inte tränar och inte rör på sina arslen mer än till bussen och till datorn gör inte av med så mycket energi att de behöver kompensera deras kost med extra vitaminer.

Ni är NOOBS som inte fattar det. Men jag kan titta på när dom häller i sig denna kostsamma falska vitaminbrunn och låtsas att de är i behov av mer näring då deras tydligen inte varierade kost inte räcker till. De hävdar i tysthet att de är undernärda när de dricker denna dryck, och om man ska vara realistisk, ÄT ETT JÄVLA ÄPPLE DU BOR I SVERIGE.

Det jag ville säga med det där var alltså att kissie har opererat brösten...

opererat brösten...

like she needed it....




And May The Force Be With You




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0