undrar om man drunknar i ett hål fyllt med vatten???????????

Idag är det första dagen av mitt framtida liv.

...................

........................
------------------
............................
******************



   Fast ja, det jag skulle säga innan jag försvann i melankoli var såklart att idag är första gången jag stannar hemma från träningen på grund av sjukdom.
    Det känns konstigt. Jag som alltid är på träningarna?! Tänk om de gör något jätteviktigt, typ som lär sig ta emot en boll och snurra och skjuta i samma rörelse (vilket jag kommit fram till är min största svaghet). Jag kommer hamna i botten av bottensimmarna på bottenvåningen i bottenstaden.
Jag kommer få sluta spela innebandy och kommer därmed växa till en storlek som passar hemma hos knapptryckarna på disneyland i Anaheim.

Jag måste gå på träningen. Även om halsen bränner som en komet och snoret rinner som ett vattenfall. Jag måste. Jag har inget val.......

........eller så kan jag stanna hemma och studera. Jag kanske har en framtid inom vetenskapen. Då kanske jag inte blir en misslyckad knapptryckare på disneyland i Kalifornien - där jag inte ens skulle ha råd att bo, vilket skulle göra mig till en arbetslös misslyckad knapptryckare. Så får det bli, jag ska nog allt reda ut allt om Koreakriget idag! HIJAAA!!!!!

"Any country that will give up a little freedom to gain a little security will get none and deserve neither"

- wise words by wise men, be patient young padawans, you will get there

And May The Force Be With You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0