nar taget kor av banan...

aaaaah jag har brant mig pa oronen!! och halsen. och axlarna. och nasan. och pannan. och ogonlocken?! ahhah vafffaaaaan.

eh ja, i forrgar blev vi utelasta ur huset nar alla var asfulla. det hela borjade med att vi tjejer kom hem till efter var tjejkvall och mottes av ett hus fyllt med tomma olflaskor och tre fulla killar. med stamningen pa topp tog det inte lang tid innan vi andra hade hakat pa.
till slut fick vi i alla fall tag pa nan masterthief i nagot av grannhusen saattee det loste sig ju.. och festen fortsatte i poolen! haha... :D  jag hade dessutom en ansiktsmalning och liknade hitler till 99%.. ar typ radd att nan ska forforja mig efter att ha sett bilderna pa allas bloggar..





ar det har livet? har jag ett liv nu? jaahapp. trevligt


And May The Force Be With You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0