I don't know karate

Fan vad det kommer mycket ny musik som bara är skriven för att dra in pengar. Vad hände med musiken som skrevs för att artisten ville förmedla något till lyssnaren? Toner och smöriga lögner som någon kladdat ner för att tjäna pengar, det känns inte som musik för mig. Vissa artister medverkar inte ens vid låtskrivningen, vilket leder till att de inte har en aning om vad deras musik handlar om (Britney Spears). En artist vars låtar är skrivna av ett stort skivbolag kan ju bara vara ute efter kändisskap och pengar, och VAARFÖÖR ska jag köpa dennes skivor? Det är äckligt. Hycklare.....

Okej, jag säger inte att ALL musik som skrivs idag är av det slaget, men det är en betydligt större del än det var förr. Jag vill ha verkliga tankar bakom min musik, den ska vara äkta. Som om det inte finns tillräckligt mycket i världen som är fejk............. (*host *host *kissie). Måste dom förstöra musiken också? About time to join forces against these vampires, don't you think? (GO MCRMY!!!)


Freaking non-believers...






Never Let Them Get You Alive
And May The Force Be With You


Kommentarer
Postat av: franki

hahaha one two three lets do it you and me, on the floor ...

jag HATAR det!!!! blir irriterad varje gång jag hör det:P

2010-02-09 @ 20:09:12
Postat av: gerard

aah jag menar det.. sjukt störigt!!! jag kan typ inte ens lyssna på det längre.. ge mig 60,70 och 80-talen tillbaka lixxom!

2010-02-09 @ 21:26:02
Postat av: franki

woord

2010-02-13 @ 19:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0