HEJ

VÄLKOMMEN TILL VÅR NYA SUPERTREVLIGA OCH YTTERST ROANDE BLOGG

här kommer vi att hata;

1. Mänskligheten (misantroper som vi är)

2. Barn (ingår inte i ovanstående punkt då de inte kan räknas som mänskliga eftersom de saknar mänskliga aspekter så som empati, självständighet och känsla för humor, och när jag tänker på det gör vi också det, alltså är vi inte heller mänskliga, men inte fan är vi barn!!!!!!!)

3. Hundar (de är katter som gäller)

4. Hycklare (eller monster, same shit)

5. Översittande människor som tror de är bättre än oss för att de 1. har ett större bankkonto 2. mer gelé i backslicken 3. har backslick, vilket vi inte har....

6. Optimister (det finns inget hopp, face it we are doomed)

Vi kommer däremot att yrka på;

1. Batman är inte fiktion

2. Vampyrer finns på riktigt (dock inte den lama familjen Cullen, vad fan är det liksom?!?!?!)

3. De som inte ser storheten i the masterpiece of Harry Potter - GET THE F OUT cause Dumbledore's got the power/the elder wand (yes, he is still alive!!!!!)

4. Och, inom en snar framtid kommer the MCRMY ta över, BEWARE YOU NON-BELIEVERS!!!



And May The Force Be With You


Kommentarer
Postat av: Sandra

HAHAHAHAHAHAHAHA :D

Jag kommer älska och följa er blogg till min allra sista dag!

2010-02-01 @ 19:25:09
Postat av: Lina

2010-02-04 @ 21:07:16
Postat av: Lina

Ni är nu mina idoler och jag kommer följa er slaviskt! You made my lame-ass-day brighter! :D

2010-02-04 @ 21:08:18
URL: http://linlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0