HÅLL KÄFTEN

Igår hade mitt lag bortamatch i Umeå. Avresan var 06.30 och matchstart 17.00 - vilket innebär att man anländer hem runt 1-2 på natten. Jag har en uppsats att skriva till nästa fredag och tack vare den tid jag lagt på innebandy senaste fem veckorna var jag helt enkelt tvungen att stanna hemma och skriva. Från 09.45 till 15.30 satt jag UTAN paus och skrev. Jag klev inte ens ifrån datorn EN ENDA GÅNG.

Så dom jävlarna som tänker hoppa på mig imorrn för att jag valde att inte följa med på en helt lönlös match kan fan dra ner brallorna. MER JÄVLA SPELTID FÖR ER.

Sorry, jag blev fett arg.

så.............................

ne jag är för lack för att skriva ngt kul.

Jo, jag har namnsdag idag (tillsammans med resten av de kristet döpta människorna typ...)


And May The Freaking Force Be With You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0